Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJohannessen, Elise Margrethe Vike
dc.contributor.authorRøthing, Åse
dc.date.accessioned2022-08-11T11:03:12Z
dc.date.available2022-08-11T11:03:12Z
dc.date.created2022-02-27T10:51:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNorsk pedagogisk tidsskrift. 2022, 106 (1), 3-14.en_US
dc.identifier.issn0029-2052
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3011264
dc.language.isonoben_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleMeningsmangfold og ubehag i klasserommeten_US
dc.title.alternativeMeningsmangfold og ubehag i klasserommeten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.source.pagenumber3-14en_US
dc.source.volume106en_US
dc.source.journalNorsk pedagogisk tidsskriften_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.18261/npt.106.1.2
dc.identifier.cristin2005800
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 273097en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal