Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRossebø, Jeanette
dc.date.accessioned2010-10-06T11:57:27Z
dc.date.available2010-10-06T11:57:27Z
dc.date.issued2010-10-06T11:57:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172001
dc.language.isonoben_US
dc.subjectkristendomskunnskapen_US
dc.subjecteleveren_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectlæringsteorieren_US
dc.titleHvilke perspektiver fra den sosiokulturelle læringsteorien har betydning for å forstå elevenes læringssituasjon i Religion og etikk faget (RoE-faget) i den offentlige og kristne private videregående skole med særlig vekt på religionsstoffet?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150::Christianity studies: 152en_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel