Hvilke perspektiver fra den sosiokulturelle læringsteorien har betydning for å forstå elevenes læringssituasjon i Religion og etikk faget (RoE-faget) i den offentlige og kristne private videregående skole med særlig vekt på religionsstoffet?
dc.contributor.author | Rossebø, Jeanette | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T11:57:27Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T11:57:27Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T11:57:27Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172001 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | kristendomskunnskap | en_US |
dc.subject | elever | en_US |
dc.subject | læring | en_US |
dc.subject | læringsteorier | en_US |
dc.title | Hvilke perspektiver fra den sosiokulturelle læringsteorien har betydning for å forstå elevenes læringssituasjon i Religion og etikk faget (RoE-faget) i den offentlige og kristne private videregående skole med særlig vekt på religionsstoffet? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150::Christianity studies: 152 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en_US |