Erfaring og education : et studium av tekster av John Dewey og Hans Georg Gadamer
dc.contributor.author | Egelandsdal, Kjetil | |
dc.date.accessioned | 2012-10-11T09:10:35Z | |
dc.date.available | 2012-10-11T09:10:35Z | |
dc.date.issued | 2012-10-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172017 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.subject | utdanning | no_NO |
dc.subject | danning | no_NO |
dc.subject | dannelse | no_NO |
dc.subject | dannelsesprosess | no_NO |
dc.subject | oppdragelse | no_NO |
dc.subject | erfaringer | no_NO |
dc.subject | erkjennelse | no_NO |
dc.subject | selverkjennelse | no_NO |
dc.subject | Dewey, John | no_NO |
dc.subject | Gadamer, Hans-Georg | no_NO |
dc.title | Erfaring og education : et studium av tekster av John Dewey og Hans Georg Gadamer | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |