Rektor i den digitale videregående skole : en studie av fire rektorer i Hordaland fylkeskommune og deres oppfattelse av 'digital kompetanse' og pedagogisk ledelse
dc.contributor.author | Bruvik, Kari Espelund | |
dc.date.accessioned | 2010-01-14T14:21:07Z | |
dc.date.issued | 2010-01-14T14:21:07Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172053 | |
dc.format.extent | 1994609 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.subject | pedagogikk | en |
dc.subject | skoleledelse | en |
dc.subject | skoleledere | en |
dc.subject | ikt | en |
dc.subject | undervisning | en |
dc.title | Rektor i den digitale videregående skole : en studie av fire rektorer i Hordaland fylkeskommune og deres oppfattelse av 'digital kompetanse' og pedagogisk ledelse | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |