Den kompetente læreren : seks lærere reflekterer over sin utvikling av lærerprofesjonalitet i lys av kompetansebegrepet
dc.contributor.author | Barstad, Solveig Hoel | |
dc.date.accessioned | 2011-05-09T06:40:10Z | |
dc.date.available | 2011-05-09T06:40:10Z | |
dc.date.issued | 2011-05-09T06:40:10Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172063 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | undervisning | en_US |
dc.subject | kompetanse | en_US |
dc.subject | lærerkompetanse | en_US |
dc.subject | kompetanseutvikling | en_US |
dc.title | Den kompetente læreren : seks lærere reflekterer over sin utvikling av lærerprofesjonalitet i lys av kompetansebegrepet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 111 | en_US |