Opplevelsen av sosial støtte og dens betydning for faglig mestring og skoletrivsel hos elever i flerkulturelle skoler : en spørreskjemastudie av elever med ulik etnisk bakgrunn
dc.contributor.author | Dos Santos, Antonia | |
dc.date.accessioned | 2012-06-29T10:00:49Z | |
dc.date.available | 2012-06-29T10:00:49Z | |
dc.date.issued | 2012-06-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172069 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.subject | lærere | no_NO |
dc.subject | lærerstøtte | no_NO |
dc.subject | medelever | no_NO |
dc.subject | klassestøtte | no_NO |
dc.subject | klassemiljø | no_NO |
dc.subject | trivsel | no_NO |
dc.title | Opplevelsen av sosial støtte og dens betydning for faglig mestring og skoletrivsel hos elever i flerkulturelle skoler : en spørreskjemastudie av elever med ulik etnisk bakgrunn | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 135 | no_NO |