Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Line K.
dc.date.accessioned2012-10-11T11:47:41Z
dc.date.available2012-10-11T11:47:41Z
dc.date.issued2012-10-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172073
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectpedagogikkno_NO
dc.subjectspesialpedagogikkno_NO
dc.subjectutviklingshemmedeno_NO
dc.subjectselvoppfattelseno_NO
dc.subjectannerledeshetno_NO
dc.subjectfunksjonshemningno_NO
dc.subjectopplæringno_NO
dc.titleSjå meg : en litteraturstudie av hvordan ulik tilrettelegging i skolen kan påvirke elever med utviklingshemnings selvoppfatningno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel