Sjå meg : en litteraturstudie av hvordan ulik tilrettelegging i skolen kan påvirke elever med utviklingshemnings selvoppfatning
dc.contributor.author | Olsen, Line K. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-11T11:47:41Z | |
dc.date.available | 2012-10-11T11:47:41Z | |
dc.date.issued | 2012-10-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/172073 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | no_NO |
dc.subject | utviklingshemmede | no_NO |
dc.subject | selvoppfattelse | no_NO |
dc.subject | annerledeshet | no_NO |
dc.subject | funksjonshemning | no_NO |
dc.subject | opplæring | no_NO |
dc.title | Sjå meg : en litteraturstudie av hvordan ulik tilrettelegging i skolen kan påvirke elever med utviklingshemnings selvoppfatning | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |