Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkotteberg, Tove
dc.date.accessioned2013-10-23T07:30:19Z
dc.date.available2013-10-23T07:30:19Z
dc.date.issued2013-10-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/172087
dc.description.abstractSAMANDRAG Problemstillinga i denne oppgåva er: «Elevar med hørselshemming i arbeid med problemløysingsoppgåver i matematikk; på kva måte ville ei heuristisk tilnærming etter modell frå Singapore kunne bidra til å utvikle elevane sin matematiske kompetanse?» Bakgrunnen for val av tema er forsking som viser at hørselshemma elevar presterer langt under sine høyrande medelevar i matematikk, og at problemløysing er eit av hovudvanskeområda. Denne avhandlinga har hatt som mål å sjå nærare på kva styrker og vanskar hørselshemma elevar viser i møte med matematisk problemløysing, og å vurdere om ei heuristisk tilnærming etter modell frå Singapore kan vere ein eigna undervisningsmetode. Det teoretiske grunnlaget for oppgåva tar utgangspunkt i læreplaner, generell teori om matematikkvanskar og teori om heuristiske tilnærming. Metoden som er brukt er «Interpretive Litterature Review», som inneber å få oversikt over forskingspublikasjonar om tema, og samanfatte og tolke desse opp mot kvarandre og drøfte dei i lys av aktuell teori. Kjeldene i denne studien er forsking om hørselshemma elevar frå ulike land, til saman 21 vitskaplege artiklar og forskingsrapportar, 3 doktoravhandlingar og 2 forskingsbaserte fagbøker/artikkelsamlingar. Hovudkonklusjonar i denne avhandlinga er at det fins haldepunkt i forskinga som sannsynleggjer at ei heuristisk tilnærming vil kunne bidra til ei positiv utvikling for hørselshemma elevar. Desse konklusjonane baserer seg på funn som framhevar tiltak som samsvarar med sentrale element i Singaporemodellen:  Språk og omgrep  Mentale prosesser  Ferdigheiter  Haldningar  Metakognitive ferdigheiter  Lærarkompetanse 6 Samstundes avslører studien trong for vidare forsking på dette området, det gjeld til dømes forsking på pedagogisk praksis for denne elevgruppa i Noreg, forsking på språkkode; talespråk eller teiknspråk, sin effekt på læring, og praktisk utprøving av den heuristiske modellen frå Singapore.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.subjectpedagogikkno_NO
dc.subjectspesialpedagogikkno_NO
dc.subjecthørselshemmingno_NO
dc.subjecthørselshemmedeno_NO
dc.subjecteleverno_NO
dc.subjectmatematikkno_NO
dc.subjectmatematikkvanskerno_NO
dc.subjectlærevanskerno_NO
dc.subjectproblemløsningno_NO
dc.titleHørselshemma elevar og matematisk problemløysing : på kva område kan Singaporemodellen bidra til å utvikle elevane si kompetanse på dette feltet?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber97no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel