Show simple item record

dc.contributor.authorTømte, Cathrine Edelhard
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.date.accessioned2021-03-10T12:14:39Z
dc.date.available2021-03-10T12:14:39Z
dc.date.created2018-06-08T14:26:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBedre Skole. 2018, 30 (2), 22-27.en_US
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2732616
dc.description.abstractNår teknologi skal testes ut og innføres i skolen, hender det ofte at alt ikke går helt etter planen. Men etter hvert er det visse mønstre som avtegner seg og som man kan lære av når man planlegger nye prosjekter.en_US
dc.description.abstractUtprøving og innføring av ny teknologi i skolen – hva har vi lært?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.urihttps://www.utdanningsnytt.no/bedre-skole/
dc.titleUtprøving og innføring av ny teknologi i skolen – hva har vi lært?en_US
dc.title.alternativeUtprøving og innføring av ny teknologi i skolen – hva har vi lært?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber22-27en_US
dc.source.volume30en_US
dc.source.journalBedre Skoleen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin1590019
cristin.unitcode254,0,0,0
cristin.unitnameNLA Høgskolen
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record