Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReindal, Solveig Magnus
dc.date.accessioned2021-04-13T06:45:32Z
dc.date.available2021-04-13T06:45:32Z
dc.date.created2021-04-12T08:03:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0039-3746
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2737405
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleConsidering Diversity in (Special) Education: Disability, Being Someone and Existential Educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalStudies in Philosophy and Educationen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1007/s11217-021-09758-9
dc.identifier.cristin1903433
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal