Show simple item record

dc.contributor.authorBernsen, Anette Sofie
dc.contributor.authorLangøy, Amund
dc.contributor.authorEilifsen, Margareth
dc.date.accessioned2022-01-25T08:41:05Z
dc.date.available2022-01-25T08:41:05Z
dc.date.created2021-12-06T11:25:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2021, 7 287-302.en_US
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2839093
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleIscenesettelse av barnehagens lekemiljø – fra nye erfaringer til eksperimenterende og utforskende praksisen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber287-302en_US
dc.source.volume7en_US
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikken_US
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v7.2706
dc.identifier.cristin1964990
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal