Show simple item record

dc.contributor.authorIgland, Torborg
dc.date.accessioned2022-09-28T07:37:22Z
dc.date.available2022-09-28T07:37:22Z
dc.date.created2022-09-22T09:13:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNorsk Medietidsskrift. 2022, 29 (3), 1-15.en_US
dc.identifier.issn0805-9535
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022023
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleEr redaksjonelt samarbeid en ny strategi etter det digitale skiftet? En kartlegging av holdninger til samarbeid om produksjon av journalistikk i norske nyhetsmedieren_US
dc.title.alternativeEr redaksjonelt samarbeid en ny strategi etter det digitale skiftet? En kartlegging av holdninger til samarbeid om produksjon av journalistikk i norske nyhetsmedieren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber1-15en_US
dc.source.volume29en_US
dc.source.journalNorsk Medietidsskriften_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/nmt.29.3.3
dc.identifier.cristin2054177
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal