Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØstereng, Dag Øivind
dc.date.accessioned2022-11-28T08:27:19Z
dc.date.available2022-11-28T08:27:19Z
dc.date.created2022-11-24T11:47:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1691-6301
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3034349
dc.language.isoengen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.title"I believe in video!" An Interpretative Phenomenological Analysis of Video as an Educational Resourceen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber133-149en_US
dc.source.volume13en_US
dc.source.journalDiscourse and Communication for Sustainable Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin2079952
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal