dc.contributor.author | Mjøs, Marit | |
dc.contributor.author | Moen, Vegard | |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T10:28:53Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T10:28:53Z | |
dc.date.created | 2023-03-27T15:49:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-79483-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095438 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartof | Kompetanse for inkluderende praksis : Et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjenesten | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Ledelsens rolle for utvikling av inkluderende praksis : en case-studie | en_US |
dc.title.alternative | Ledelsens rolle for utvikling av inkluderende praksis : en case-studie | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 137-157 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2137314 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 296636 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |