Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGoth, Ursula
dc.contributor.authorHolovchuk, Svitlana
dc.contributor.authorJermstad, Linnéa K.
dc.contributor.authorJokstad, Gunnvi Sæle
dc.date.accessioned2021-06-15T09:37:20Z
dc.date.available2021-06-15T09:37:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2759502
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofFra barnehage til voksenliv : utdanning, didaktikk og verdi
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleNærhet, eller distanse? Lærerstudenters erfaringer med Zoomundervisning under Covid-19en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber193-212en_US
dc.identifier.doi10.52145/MADE9277


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal