Blar i Bokkapitler på tittel
Viser treff 1-20 av 38
-
3. Progresjon – mellom barnesentrering og utvikling?
(Chapter, 2023) -
Affordances and constraints of the Dragonbox School teaching material
(Chapter, 2022)The aim of this paper is to analyze the affordances and constraints of the way dynamic representations are used in the digital learning lab 'The set line' from the Dragonbox School teaching material. The learning lab is ... -
Barn,unge og rasisme: Kritisk raseteori som utgangspunkt for utvikling av antirasistisk kompetanse i utdanning og idrett
(Chapter, 2023)Mange barn og unges første møter med rasisme eller etnisk diskriminering skjer enten i utdannings- eller fritidssammenheng, som organisert idrett. Under Black Lives Matter-demonstrasjonene i Norge sommeren og høsten 2020 ... -
Bidrag til en kristen forståelse av mennesket
(Chapter, 2020) -
Elever med stort læringspotesial - en kunnskaps- og holdningsutfordring?
(Chapter, 2020) -
Frå gjest til med-arbeidar. Feltarbeid i eigen kultur i eit framand land
(Chapter, 2020) -
Hand i hand med leiken. Barnehagelæraren som leikande profesjonsutøvar
(Chapter, 2024) -
Historiebevissthet - "allt och inget"
(Chapter, 2020) -
Kvalitetsfremmende praksis i arbeidet med de grunnleggende ferdighetene
(Chapter, 2020) -
Learning Analytics Based on Streamed Log Data from a Course in Logic
(Peer reviewed; Book chapter, 2023)This paper describes the analysis of streamed log data generated from the use of two specific e-learning tools in the context of a basic logic course taught and evaluated at Aalborg University, Denmark, during the period ... -
Ledelsens rolle for utvikling av inkluderende praksis : en case-studie
(Chapter, 2023)