Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
NLA Høgskolen
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
NLA Høgskolen
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Educational failure as a potential opening to real teaching – The case of teaching unaccompanied minors in Norway
Kalisha, Wills
;
Sævi, Tone
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Educational+failure+as+a+potential+opening+to+real+teaching+The+case+of+teaching+unaccompanied+minors+in+Norway.pdf (851.3Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2839104
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[111]
Tidsskriftartikler
[94]
Originalversjon
Indo-Pacific Journal of Phenomenology. 2021, .
10.1080/20797222.2021.2020075
Tidsskrift
Indo-Pacific Journal of Phenomenology
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk